Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag al kan doen…

16 juni 2019 - Hirtshals, Denemarken

Dat is dan weer het nadeel van een nieuwe camper. Het rijden gaat zo soepel dat je de kilometers ongemerkt onder je wielen ziet doorrazen. Daar schuilt dan ook weer een gevaar in dat je te veel kilometers maakt.

Vanmorgen waren we al vroeg wakker en na de gebruikelijke ochtendrituelen reden we voor 10 uur al richting Denemarken. Rond 13 uur naderden we Aarhus al en na een kort overleg besloten we direct door te rijden naar Hirtshals. Het idee van morgen een dag niet hoeven rijden sprak ons zeer aan en zo arriveerden we rond 16 uur in Noord Denemarken. Een mooie camping stijf aan zee en dus een prachtig uitzicht. Hirtshals kent een gezellige haven met restaurants en cafés. Natuurlijk voelden we ons verplicht om de plaatselijke middenstand te steunen en zo werden de hapjes en drankjes genuttigd.

Het is nu 20:30 uur en we zitten voor onze camper te genieten van de ondergaande zon. We zitten hier nog wel even want hij gaat pas om 22:22 uur onder!