Een week onderweg...

10 juni 2023 - Capbreton, Frankrijk

Inderdaad een week onderweg en bijna in Spanje. Morgen tuffen we de laatste kilometers langs de kust via Biarritz naar San Sebastian of Donostia zoals de Basken het noemen. Hier verblijven we een paar dagen en we zullen een paar mooie kiekjes schieten.

Vandaag via Bordeaux langs Les Landes gereden. Een mooie streek met veel watersport vertier. Met name de surfers komen aan hun trekken. Voorbij Bordeaux wel een grappig fenomeen meegemaakt. Zo rijden we in het zonnetje met een aangename 33 graden. Plots rijden we een regenbui in en het kwik daalt naar 19 graden om vervolgens binnen een paar kilometers weer naar de 30 graden te stijgen. Raarrrr...

We staan vandaag op de camping in Capbreton. Een mooie grote camping met entertainment, enorme opblaas kastelen en een heerlijk zwembad. Gelukkig is het seizoen nog niet gestart en hebben we vanmiddag rustig bij het zwembad gelegen. Een creatief diner in elkaar geflanst en we spreken de afgelopen week nog even door. Dan zijn de verslagen weer een zegen want of het nou de ouderdom is of een overvloed aan nieuwe indrukken, sommige plaatsen waren ver weggestopt in ons geheugen en dan helpt het geschreven woord.

Fijn weekend !

1. Angela Lemmens:
    10 juni 2023
    Weer genieten van jullie reis verhalen
  2. Hans Mouton:
    10 juni 2023
    Inderdaad dat gaat snel, jullie ook een fijn weekend gewenst!!
  3. Ellen:
    10 juni 2023
    Leuk... Baskenland. Wij zijn benieuwd wat wij herkennen van de nieuwe verhalen. Noorwegen vandaag alweer prachtig weer. Zelfs de bikini aan gehad..