De voorbereiding is begonnen....

20 mei 2019 - Den Haag, Nederland

Zaterdag 15 juni 2019 gaan Lettie en Ik weer een mooie rondreis maken. Deze keer gaan we met onze nieuwe camper (zie foto) via Denemarken naar IJsland en de Faeröer Eilanden. De totale reis gaat 5 weken in beslag nemen en we hopen jullie weer mee te nemen op onze reis met verhalen, foto's en video's.

Heb je nog leuke ideeën en/of opdrachten.... laat het ons weten. We stellen de interactie meer dan op prijs !!

Groetjes,

Lettie en Mike

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angela Lemmens:
    20 mei 2019
    Wat leuk dat wij mee mogen reizen. Ga vooral genieten veel foto’s en verhalen op jullie blog
  2. Caro:
    Wat een gave camper!! Heel veel plezier met de voorbereidingen xx Ria en Caro
  3. Margo:
    Wat een mooie camper! Goede reis en heel veel plezier! Liefs Margo
  4. Wilma Offerman:
    20 mei 2019
    Nou wat fijn dat jullie ons weer laten meegenieten vanjullie aankomende reis we zullen jullie welmissen op het 60 jarige verjaardagsfeestje van Frans op 22 juni .maar lekker genieten lieve Lettie en Mike en erna gauw weer daten met elkaar Liefs van ons Frans en Wilma 😘😘
  5. Petra Stad:
    20 mei 2019
    Wat is dit weer leuk!! Wens jullie een hele goede reis en ik kijk weer uit naar de verhalen.
  6. Ruud en Lidi:
    20 mei 2019
    Gave camper! Héél veel plezier en we lezen graag al jullie nieuwe avonturen.
    😘
  7. Josee:
    20 mei 2019
    Ik ga jullie op de voet volgen...spreekwoordelijk dan.
    Zal nog wel een leuke opdracht bedenken 😉
  8. Rene:
    20 mei 2019
    Wat ontzettend gaaf! En superleuk dat jullie ons weer gaan informeren via het reisblog, zijn we toch een beetje bij jullie.. ;)
  9. Hennie:
    20 mei 2019
    Mooie bak Mike heeel veel reisplezier
  10. Ruud:
    21 mei 2019
    Góða ferð, Lettie en ike!
  11. Agnes:
    21 mei 2019
    gaaf hoor, leuk dat we weer mee mogen reizen!
    Veel plezier:-)
  12. Jan en Leny:
    21 mei 2019
    Wat leuk dat we op afstand met jullie mee kunnen, lezen wel te verstaan, haha, maar toch. Wij wensen jullie een mooie voorbereiding en een schitterende vakantie samen met de mooie camper.
  13. Aytel:
    21 mei 2019
    Wat leuk!! Ik ga jullie reisverhalen zeker volgen. Geniet van de voorpret.
  14. Rob Rappa:
    22 mei 2019
    Super gaaf geniet van al het moois dan kunnen wij dat ook d.m.v.jullie reis verhaal en ongetwijfeld kleurrijke foto's.
  15. Ellen:
    22 mei 2019
    Wij stellen jullie interactie ook meer dan op prijs! We gaan jullie ook zeker volgen!
  16. Milldred Bouwmeester:
    23 mei 2019
    Heel veel reisplezier. Mooie camper.
  17. Mathilda Schluter:
    25 mei 2019
    Wow, wat een mooie trip gaan jullie maken. Heel bijzonder om met een camper naar IJsland te gaan. Ik volg jullie verhalen weer graag!
  18. Henk en Betty:
    15 juni 2019
    Heel veel plezier geniet er van