Lang verwacht, stil gezwegen, nooit gedacht en toch gekregen….

15 juni 2019 - Bad Bramstedt, Duitsland

We zijn op weg !

De camper stond vanmorgen vroeg al onder stoom. Lettie moest nog even naar de kapper want zonder een strak coiffure komt ze de camper niet in.

Naast de kapper staat de haringkar van Robbie. Een begrip in Scheveningen. En als echte Schollekoppen moet er op vlaggetjesdag natuurlijk wel even een Hollandse nieuwe worden genuttigd. Niet alleen de haringen werden meegebracht ook de post en wat blijkt: er is een pakketje afgegeven. Helaas was u niet thuis en zullen wij het pakketje zaterdagmiddag afleveren bij een DHL  pakketservice.

Nu hoor ik jullie denken…wat kan jou dat pakketje nou schelen?

Wel….. een aantal maanden geleden kreeg ik het lumineuze idee om onze vakantie naar IJsland iets extra’s te geven en onze volgers te trakteren op mooie luchtfilmpjes. Na wat adviezen van kenners werd er in het verre China een drone aangeschaft. Verwachte levertijd ca. 3 weken. Kortom geen stress. Na 6 weken ben ik toch maar eens gaan informeren maar niemand kon mij vertellen waar de zending uithing.

Hoogstwaarschijnlijk is deze per roeiboot naar Nederland vervoerd! Ik ging er dan ook min of meer van uit dat jullie het zonder luchtfoto’s moesten doen.

Tot het bericht van vanmorgen. We hebben besloten om op het pakketje te wachten en om 13:15 uur reed de camper inclusief strak gekapte Lettie en de drone richting Duitsland.

Na een rustige rit zijn we om 20 uur gearriveerd in Bad Bramstedt (40 km voorbij Hamburg) alwaar wij de camper hebben neergezet op campingplatz Roland.

Het is nu half tien en na een feestelijke broodmaaltijd waarbij de Duitse worsten niet ontbraken wordt het tijd om de kooi op te zoeken.

Morgen rijden we door naar Aarhus in Denemarken.

Góda nótt

1. Rob Drenth:
    15 juni 2019
    Mooie start. Veel plezier en we wachten natuurlijk op de mooie dronebeelden. Wel eerst een beetje oefenen. Gr. Rob en Fien
  2. Petra Stad:
    15 juni 2019
    Fijne vakantie. En jullie zitten niet in een cabrio, want dat zou zonde zijn van Lettie,s " coiffure". Ik ga weer genieten van jullie verhalen.
  3. Agnes:
    🤣 🤣
  4. Ellen:
    15 juni 2019
    Hi Mike, veel plezier op jullie reis! Hoop dat de drone de beelden iets sneller maakt dan de chinese pakketdienst. 😀 Maar je mag blij zijn dat je het pakketje binnen hebt. Dit keer niet via George laten bezorgen?
  5. Angela Lemmens:
    16 juni 2019
    Lieverds een hele goede reis safe travels wij gaan meegenieten en mee reizen met jullie.
    Een hele bijzondere reis toegewenst liefs van ons beide
  6. Ankie en Robert:
    16 juni 2019
    Hallo lieverds, ontzettend veel plezier en geniet veel van alles. Kan niet wachten op jullie volgende verhalen, drone beelden en foto's. Dikke knuffels van ons xxx
  7. Wilma Offerman:
    16 juni 2019
    HEEL VEEL REISPLEZIER !!!! we wachten alle mooie verhalen en beelden vol nieuwsgierigheid af.. ! Doe voorzichtig 💋💋💋
  8. Gert Cupido:
    Hoi Lettie en Mike,
    Goede reis en ik verheug me al op je literaire en culinaire hoogstandjes.
  9. Rob Rappa:
    16 juni 2019
    Hoi Mike en lettie een goede reis geniet er van ,dan doen wij dat ook d.mv. jullie levendige verhalen veel liefs Rob en Angela.
  10. John:
    Have fun daar!
  11. Hennie:
    16 juni 2019
    Geniet samen dat is een luxe 💕
    Verheug me op de verhalen
    Gr van ons xx
    Hennie Peter en Sietse
  12. Gina:
    17 juni 2019
    Hele fijne reis!!
    Geniet van dit mooie nieuwe avontuur!!
  13. Jolanda de Bruin:
    17 juni 2019
    Ga jullie volgen ! Heb ook over een done na zitten denken voor tijdens onze USA trip dit jaar. Welk merk / type ? Hele fijne vakantie!