Homeward Bound

28 februari 2017 - Hongkong, Hongkong

Nog een keer varen we door Victoria Harbour en laten ons lastigvallen door de opdringerige kleermakers van Kowloon, die vinden dat ik toch beslist een pak zou moeten aanschaffen. We lunchen en wandelen rustig naar ons hotel. Nu dan toch echt de laatste dag. We douchen nog even en rond 20 uur checken we uit. De airport express brengt ons snel naar de luchthaven en nog 3 uur te gaan voordat onze vlucht vertrekt. Geeft mij mooi de tijd om nog een verslag te schrijven. Op tv zien we het weerbericht en van een heerlijke 30+ graden in Australië, via een comfortabele 22 graden in Hongkong gaan we morgen kennismaken met een gure 9 graden in Nederland. Je hoort ons niet klagen hoor maar enige aanpassing van onze zijde is wel noodzakelijk. Warme kleding wordt aangedaan en ook de regenjas is bovenop in de rugzak gedaan. We hebben nog 5 dagen vrij voordat het gewone leven weer opgepakt wordt. Ik moet zeggen dat ik er ook wel weer zin in heb.

Nog 2 uur te gaan en nog een vlucht van 13 uur voor de boeg.

1. Angela Lemmens:
    Safe flight home
  2. Ellen:
    Goede reis .........
  3. Petra Stad:
    28 februari 2017
    Nogmaals goede vlucht. En het went weer snel. Lettie. Tot ziens op het koor.
  4. Rob Rappa:
    28 februari 2017
    Wat een mooie vakantie hebben jullie beleefd, een goede vlucht naar Amsterdam rust lekker uit.
  5. Jan en Leny:
    28 februari 2017
    Jullie hebben meer te verstouwen op de terugweg dan toen jullie uit Nederland vertrokken, nl al jullie herinneringen. Mike en Lettie wat hebben we prachtige verslagen gelezen en schitterende en leuke foto's gezien. Dank jullie wel daarvoor, we hebben genoten.
    Wij wensen jullie een goede en veilige vlucht terug naar Nederland.
  6. Amber:
    28 februari 2017
    Een goede en veilige vlucht naar Amsterdam!
  7. Frans Heinsbroek:
    28 februari 2017
    Het waren prachtige verhalen!! Op t moment van dit schrijven zijn jullie volgens mij alweer zo'n drie uur in de lucht. Goeie thuiskomst!!!
  8. Peter:
    28 februari 2017
    Welkom in Nederland zal wel weer ff wennen zijn En thxs voor jullie verhalen , maar Mike ook wel weer goed dat je weer terug bent kunnen we weer op stap in Amsterdam en het kampioenschap van Feyenoord meemaken
  9. Mathilda Schluter:
    1 maart 2017
    "Welcome Home" .... nu is het mijn tijd om titels van songteksten te gebruiken.

Hopelijk hebben jullie een goede vlucht naar Schiphol "Airport" gehad. Nu nog even goed bijkomen en terugblikken op al die mooie "Memories" die jullie hebben opgedaan.

Ik heb ontzettend genoten van van al jullie verhalen tijdens jullie "Holiday". Ontzéttend leuk om te lezen en op deze manier met jullie mee te hebben kunnen reizen.
    "Thank you for the music" die jullie ook in de verslagen hebben gebracht.

Geniet nog even van jullie resterende vakantiedagen, maar in ieder geval brengen jullie je "Weekend door met elkaar in Scheveningen" en zullen jullie vast ook nog wel even naar "De Zee".

"From Nootdorp with love" .... haha