Unforgettable

1 maart 2017 - Den Haag, Thuis, Nederland

Na een lange en vermoeiende vlucht arriveerden we vanmorgen rond 7 uur op Schiphol. Het logistieke proces verloopt voorspoedig en om 8 uur zitten we in de trein naar Den Haag. Om 9 uur stappen we de voordeur door en zijn weer thuis. De post doorgekeken, de tassen uitgepakt en om 10 uur zijn we een tukje gaan doen. De wekker verstoorde onze rust rond 12 uur waarna er boodschappen gedaan moesten worden. Kortom … we zijn alweer kapot en hard aan vakantie toe (haha)!

Was het vanmorgen nog grijs en nat, vanmiddag liepen we heerlijk over de Fred in het zonnetje. Hebben we toch iets van zomer meegenomen.

Dit is alweer het laatste verslag van onze onvergetelijke vakantie en we hopen dat jullie ervan genoten hebben om met ons mee te reizen. Wij bedanken jullie voor de leuke reacties die we hebben ontvangen.

Zo even door de verslagen heen lezend komen we tot de volgende kengetallen: We hebben ruim 46.000 km gereisd. Hiervan hebben we ruim 6000 km per camper gedaan. De overige kilometers zijn met 9 vluchten uitgevoerd. We hebben zo’n 45 campings bezocht en 13 hotelovernachtingen in 6 hotels gehad. We hebben 61 reisverhalen geschreven die zijn 4000 keer bekeken en leverden zo’n 400 reacties op. We hebben voor de gehele vakanties 1250 foto’s en video’s geschoten.

Zo, we hebben nog 4 dagen om in het ritme te komen voordat we a.s. maandag onze maatschappelijke taken oppakken.

Tot de volgende keer!

Over en sluiten …

1. Henk en Betty:
    1 maart 2017
    Wij hebben genoten van jullie prachtige verhalen .DANKJEWEL
  2. Ilse:
    Welkom terug ;-)
  3. Angela Lemmens:
    1 maart 2017
    Dank jullie wel voor de mooie reisverhalen zo konden wij met jullie "meereizen "
    Welkom thuis weer in NL komen jullie maar lekker bij van de indrukken de reis terug en de jetlag
  4. Petra Stad:
    1 maart 2017
    Welkom thuis en zeer veel dank voor de humoristische reisverslagen. Heb ervan genoten.
  5. Gert Cupido:
    1 maart 2017
    Fijn dat jullie er weer zijn. We eten over een paar weken bi El Mundo, leek ons wel toepasselijk met zulke globetrotters.
  6. Ankie en Robert:
    1 maart 2017
    Hai lieverds, welkom thuis! Jullie verhalen waren geweldig, we gaan ze echt heel erg missen. Jullie kunt altijd nog als reis-verhalen-schrijvers in Vancouver gaan wonen, dan komen Rob en ik ook Sterkte met het wennen en werken en Lemmie; tot de 11e xxx
  7. Agnes:
    !!!
  8. Sheila:
    Welkom thuis!!!!! X
  9. Jan en Leny:
    Welkom terug.
    Dank voor het mee mogen gaan door jullie verslagen te lezen. Het was genieten.
  10. Peter:
    1 maart 2017
    top .. en thuis is ook best wel lekker ..gr. x
  11. Thea:
    2 maart 2017
    Welkom terug in Nederland. Heel veel dank voor jullie reisverhalen. Het was elke ochtend weer een plezier om jullie mail te ontvangen en mee te genieten van jullie mooie reis en leuke verhalen. Snel via lettie ook meegenieten van nog meer foto's. Dank en liefs
  12. Margo:
    4 maart 2017
    Welkom thuis!! Wel een beetje laat maar dat komt omdat mijn internet het niet deed.
    Heel fijn dat jullie na zo'n lange reis weer veilig zijn thuis gekomen!
    Succes met het wennen van het 'normale' leven.
    Ik heb heel erg genoten van jullie reisverhalen, dank jullie wel !
    Veel liefs
  13. Frans Heinsbroek:
    5 maart 2017
    DANK VOOR ALLE MOOIE VERHALEN EN EEN KIJKJE IN JULLIE REISKEUKEN.. WAS PRACHTIG.... WIJ INMIDDELS OOK WEER THUIS NA 4 FANTASTISCHE DAGEN LONDEN MET MOOI WEER ....... TOT GAUW XXX
  14. Rob Rappa:
    6 maart 2017
    Bedankt voor jullie mooie plaatjes foto;s en verhalen , het was heerlijk om zo mee te reizen dank daar voor . veel liefs angela rob