Club Tropicana

24 februari 2017 - Brisbane, Australië

De “Gold Coast” Het Australische antwoord op Miami.

Vandaag hebben we het openbaar vervoer van Brisbane e.o. grondig getest. Met de trein, bus en tram naar de Gold Coast. Anderhalf uur later staan we midden in het vakantieparadijs van de oostkust. Grote woontorens, hotels, shops, restaurants en strand zover het oog reikt. We beginnen onze tocht op Surfers Paradise. Kilometerslange stranden waar de Pacific Ocean de golven op het strand laat beuken. We nemen “a cuppa wakeup juice” om de dag goed te beginnen om vervolgens op het strand een mooi plekje uit te zoeken. De zee is onstuimig en de life guards hebben hun handen vol om de zwemmers veilig te houden. Na een heerlijke dag aan het strand is het tijd voor de vrijdagmiddag borrel waarna we terug naar Brisbane reizen.

1. Jan en Leny:
    24 februari 2017
    Apart gezicht, wel wat anders dan het Kurhaus en de oranjeflats bij ons aan zee.
  2. Ellen:
    24 februari 2017
    Ziet er perfect uit hoor! Kunnen jullie wat van die mooie golven meenemen naar Scheveningen? Zo mooi hebben we ze hier niet.
  3. Mathilda Schluter:
    26 februari 2017
    Ben toch blij dat we op Scheveningen niet zulke enorme hoogbouw hebben. Maar altijd leuk om andere plaatsen met Scheveningen te vergelijken.