My Funny Valentine

14 februari 2017 - Adelaide, Australië

Beste volgers van deze blog. Hebben jullie je geliefden al laten weten hoe speciaal ze voor je zijn? Hoe het leven veel mooier is met elkaar dan zonder? Wacht daar niet te lang mee en doe dat niet alleen op Valentijnsdag. Vertel het elkaar zo vaak mogelijk en ook gij houdt het 7 weken met elkaar in een camper uit.

Vanmorgen verlieten we de Barossa en een uur later reden we Adelaide binnen. Ditmaal via de haven aan de noordzijde en via de kust naar Glenelg. De West Beach Surf Club was zo vriendelijk om ons te ontvangen en te voorzien van een “Long Black” (zwarte koffie) en een schitterend uitzicht over de oceaan. Na onze dosis Cafeïne was het nog 200 meter naar de camping. En een enorme camping mag ik wel zeggen. Los van de mooie ligging aan de kust ligt het ook op steenworp afstand van de luchthaven en voor vele toeristen een ideaal begin of einde van hun verblijf. Omdat we nog wat boodschappen moesten doen reden we een paar kilometer verder en vonden een grote supermarkt. Deze was onderdeel van een enorme outlet mall. Winkel in en winkel uit. Het ene koopje naar de andere maar uiteindelijk werd bij de Esprit de creditcard pas getrokken.

Terug op de camping was het tijd voor lunch en kokkie Mike bakte een paar beste uitsmijters. De rest van de dag is in alle rust doorgebracht aan het zwembad met een boekje en af en toe een duik om af te koelen.

Goh wat gaat de tijd toch snel. Onder het genot van een klein drankje wisselen we wat ervaringen uit en hoewel we nog ruim 2 weken voor de boeg hebben voelt het aan alsof het er bijna opzit. We kunnen er best aan wennen hoor zo lekker toeren.

Maar het is ook leuk om jullie weer te zien.

xxx

1. Ankie en Robert:
    14 februari 2017
    Lieve schatten, jullie ook een hele fijne Valentijnsdag. Ik wist natuurlijk allang dat jullie dat makkelijk overleven: 8 weken camper. Eitje voor jullie. Wij gaan vanavond lekker uit eten en zullen op jullie proosten. Happy Valentine's day ❤ ps: 2 weken is nog heeeeeeel lang. Geniet lekker xxx
  2. Willy Cupido:
    14 februari 2017
    Time flies when you are having fun! Beleving van tijd is een mindset, dus stel je denkt dat je 2 hele weken vakantie hebt, wauw.... dan heb je nog veel dagen om te genieten.
    Veel plezier verder en wij blijven lekker nog heel lang van jullie verhalen en foto's genieten.
  3. Petra Stad:
    14 februari 2017
    Als ik zo de verhalen lees zouden jullie nog maanden en maanden in een camper door kunnen brengen. En een Esprit in de buurt. Ook altijd leuk. Enjoy!
  4. Josee:
    ❤️
  5. Milldred Bouwmeester:
    15 februari 2017
    Wat een mooi verhaal weer. En je hebt gelijk. Je moet vaker elkaar vertellen hoe bijzonder je de ander vindt.