This must be just like livin’ in Paradise

16 februari 2017 - Adelaide, Australië

Vandaag is een emotionele achtbaan geweest. Vanmorgen afscheid genomen van de camper. Met de taxi naar het hotel midden in de stad. Mijn kapsel laten bijwerken door een mooie vrouw. De grootste indoor groentemarkt van het zuidelijk halfrond bezocht. Een prachtige suite toebedeeld gekregen (iets meer beenruimte dan de camper). Met de tram naar Glenelg en daar op het terras uitkijkend over de oceaan een glaasje Pimm’s gedronken. Vanavond een heerlijke Lasagne gegeten.

Zomaar even wat ervaringen van vandaag. Jullie begrijpen wel dat het allemaal even moet bezinken. We zijn er beide over eens dat Adelaide een prachtige stad is met voor elk wat wils. We zitten nu nagenietend op de bank in onze suite een verslag te schrijven, email en facebook bij te werken zodat we ook sociaal weer helemaal bij zijn.

Morgen vliegen we om 10:45 uur naar Alice Springs om vervolgens direct door te vliegen naar Ayers Rock. Het is daar nu 41 graden, dus die lange broek en sweater kunnen de ruimbagage in. Inchecken is al gebeurd en de taxi voor morgenochtend is ook al geregeld. Straks lekker slapen, als dat lukt met al die luxe om ons heen (haha).

Signing off, see you tomorrow…

1. Jan en Leny:
    16 februari 2017
    Afscheid nemen doet altijd pijn, al is het van de camper. Wat hebben jullie prachtige weken en vrijheid gehad met de camper, dat neemt niemand ooit van jullie af. Nu een andere vakantie in de vakantie. Veel plezier en weer lekker genieten.
  2. Petra Stad:
    16 februari 2017
    Prachtige foto,s. Geniet weer van deze "andere" vakantie.
  3. Mathilda Schluter:
    16 februari 2017
    Dat is wel weer flink wennen....van camperlife naar hotellife. Beide heeft z'n voor en z'n nadelen.
    Inderdaad wel een emotionele achtbaan: je kapsel laten bijwerken door een mooie vrouw....haha

Geniet nog goed mensen!!
  4. Rob Rappa:
    17 februari 2017
    Het is jammer dat het snel voorbij is, we hebben genoten van jullie reisverhalen en de tientallen mooie foto's, effe bijkomen en nagenieten van de honderen kilometers die jullie hebben afgelegd. Relax nog fijne dagen