Relax

30 januari 2017 - Lorne, Australië

Een titel die niet alleen bij deze dag past maar eigenlijk geldt voor het leven in Australië. Wat dat betreft passen we ons volledig aan “The Aussie Way of Life”. Nadat we vanmorgen wakker werden duurde het nog zeker een uur voordat we weer wakker werden. Heerlijk als tijd geen issue is. Rustig voor de camper een ontbijtje genuttigd en heeeel langzaam aanstalten gemaakt om de was in de wasmachine te doen. Voor 3 AUD houdt de inspanning hierbij op. 35 minuten later hangen we het welriekende textiel aan de waslijn. Een strandwandeling naar het dorp alwaar we dodelijk vermoeid op een terras neerstreken voor een Frappé (ijskoffie). Bij terugkomst op de camping konden we de was opvouwen en opbergen. Tijd voor een duik in de oceaan. De zwembroek aan de bipsen, flipflops aan en strandwaarts. De temperatuur van het water is heerlijk en surfen is eigenlijk helemaal niet moeilijk (zie foto)!

Tegen borreltijd hebben we de bullen gepakt en dodelijk vermoeid arriveerden we 4 minuten later bij de camper (haha). Behalve een douche, borrel en een hapje eten gebeurt er vandaag niet veel meer.

No Worries Mate!

1. Jan en Leny:
    30 januari 2017
    Heerlijk zeg, zo'n daagje. Jullie zien er ook echt vermoeid uit.
  2. Petra Stad:
    Perfect toch! Al dat gehaast is nergens goed voor.
  3. Ellen:
    30 januari 2017
    Nou nou, dat ziet er weer grandioos uit........en wat sta je goed op de surfplank Lettie. Ik doe je niet na hoor.......
  4. Mathilda Schluter:
    Wat een zwaaaaaaaar leven hebben jullie toch.
    PS: bewondering Mike dat het je nog iedere keer lukt een titelsong als titel voor je verslag te vinden!
    PS2: bewondering ook dat je het nog iedere dag volhoudt om een verslag te schrijven. Uit eigen ervaring weet ik dat dat niet eenvoudig is!
  5. Hans Mouton:
    Hoi vakantiegangers
    We genieten elke keer weer van jullie prachtig geschreven verhalen, zeker ondersteund met de foto's. Hier gaat alles oké, geniet nog maar van de komende tijd.
    Wij blijven jullie volgen. Gr.
  6. Jule:
    30 januari 2017
    Jullie hebben het zwaar zie ik:-)
    Geweldig shirt Mike! Daar kun je straks goed mee door Den Haag flaneren.
  7. Josee:
    31 januari 2017
    Lieverd, doen jullie wel een beetje kalm aan...;-)