Alle begin is moeilijk ....

2 januari 2017 - Whenuakite, Nieuw-Zeeland

We zijn nu 3 dagen in Nieuw Zeeland en er is iets van een dag/nacht ritme ontstaan. 31 uur reizen (2 nachten gemist), 12 uur tijdverschil en vanuit de winter ineens in de zomer terecht gekomen. Het lichaam heeft het er moeilijk mee. Wat een rare jaarwisseling was het. Wakker blijven tot 12 uur was niet te doen. En dus de wekker gezet. Het voelde een beetje als vroeger toen je nog klein was en je door je ouders werd wakker gemaakt om naar het vuurwerk te kijken. Behalve een paar verdwaalde vuurpijlen van de buren was het echte vuurwerk afgestoken vanaf de Skytower in Auckland. Een prachtig gezicht !!

Na wat whatsapp-jes naar het thuisfront kropen we er rond 00:30 uur weer gauw in de camper. De volgende ochtend hebben we (als een echte HTM-er) het openbaar vervoer naar Auckland genomen. Een mooie stad met als letterlijk en figuurlijk hoogtepunt de Skytower. Vanaf de 60e etage heb je een prachtig uitzicht. Voor NZD 250 kan je er ook nog vanaf springen. Iets wat we hebben overgelaten aan anderen. Begin van de middag ging langzaam het lichtje uit en zijn we met de bus terug naar de camping gereden voor onze siesta. Vandaag (2 januari) hebben we een mooie rit gemaakt langs de kust naar het schiereiland van Coromandel. Mooie vergezichten en prachtige stranden brachten ons bij camping/brouwerij “Seabreeze” in Whenuakite. Een mooi uitzicht is allemaal wel fijn maar de dorst moet gelest worden !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Agnes:
    Geweldig mooi
  2. Angela Lemmens:
    let the trip begin
    liefs van ons beide
  3. Rob Rappa:
    2 januari 2017
    is het goed vertoeven in de camper, proost op het nieuwe jaar
  4. Cathelijne:
    2 januari 2017
    Dat is een goed begin van het nieuwe jaar!! genietze!
  5. Jan en Leny:
    2 januari 2017
    Wow, heftig hoor, het lichaam is toch net een automaat maar wel verstelbaar, haha.
    Geloof graag dat vanaf de 60e etage het uitzicht prachtig is, jullie liever dan ik brrr. Mooie foto's.
  6. Josee:
    2 januari 2017
    Ziet er geweldig uit! Kan me goed voorstellen dat de reis jullie niet in de kouwe kleren gaat zitten.
    Keep the stories coming, guys ;-)
  7. Margo:
    3 januari 2017
    Wat heftig allemaal maar wel heel mooi!!