Nog 8 dagen te gaan.......

20 december 2016 - Den Haag, Nederland

De spullen liggen klaar en we hebben er zin in. Nog een paar dagen werken en dan vertrekken we voor ruim 2 maanden. Het klinkt als een eeuwigheid en eerlijk gezegd dat is ook precies het gevoel dat we zo lang mogelijk willen vasthouden.

Onze reis is als volgt gepland:

29 dec vertrek en met een tussenstop in Hongkong komen we op 31 dec aan in Auckland. Hier gaan we 4 weken met de camper op pad om vervolgens op 26 januari in Christchurch het vliegtuig te nemen naar Melbourne. Ook hier hebben we een camper gehuurd om in 3 weken tijd naar Adelaide te rijden. Vervolgens vliegen we naar Ayers Rock (1 nacht), Sydney (4 nachten) en Brisbane (3 nachten) om vervolgens via Hongkong (2 nachten) weer op Amsterdam aan te vliegen. 1 maart zijn we weer terug in Nederland.

We zullen jullie via onze reisblogs op de hoogte houden van onze avonturen.

1. Sheila:
    20 december 2016
    Woowww klinkt echt ge-wel-dig!!!! Heel veel plezier en lijkt me superleuk om jullie reisverhalen en ervaringen te lezen straks!! Have fun & enjoy!!!
  2. Josee:
    21 december 2016
    In gedachten reizen we met jullie mee!!!
  3. Margo:
    22 december 2016
    Ziet er fantastisch uit! Heel veel plezier, geniet er
  4. Arnoek:
    23 december 2016
    Lieve Lettie en Mike,

Alvast een hele goeie reis en heel veel plezier!!!!
    Geniet ervan!

X Arnoek
  5. Rob Rappa:
    23 december 2016
    Ik wens jullie een heel fijne vakantie en goede jaarwisseling toe.
  6. Mathilda Schluter:
    27 december 2016
    Ben stiekem wel een beetje jaloers op deze fantastische reis die jullie gaan maken. Wel onwijs gaaf dat jullie Oud & Nieuw in Nieuw Zeeland gaan beleven. Het 1e hoogtepuntje?

Veel succes met de laatste voorbereiden!
  7. Isaura:
    28 december 2016
    Goeie reis lieverds (ik ga ervan uit dat Mike ook lief is), Bedankt dat we vanuit Nederland mee op reis mogen in jullie verhalen en foto's die gaan komen :-). Ik wil jullie bij deze alvast een hele fijne jaarwisseling wensen!
    xxxx