De uren tikken weg ......

28 december 2016

Nog een paar uren te gaan. De tassen zijn vol maar er moeten toch nog een paar dingen mee. Vandaag de laatste zaken op het werk geregeld en de out-of-office aangezet. Het gaat nu toch echt gebeuren. Morgen om 12:45 uur stijgen we op voor onze eerste etappe naar Hongkong (11 uur). Hier mogen we ons zo'n 8 uur vermaken om vervolgens de tweede etappe naar Auckland (ook 11 uur) te aanvaarden. Als alles volgens plan verloopt arriveren we op 31 december rond 7:30 uur in Auckland. De camper ophalen, boodschappen doen en oliebollen bakken !!

1. Jan en Leny:
    28 december 2016
    Spannend hoor. Wat leuk en anders is het geen oudejaarsavond dat jullie hier ver vandaan oliebollen gaan bakken.
    Wij wensen jullie een grandioze fijne vakantie en een veilige vlucht toe.
  2. Hennie:
    Hoi Mike en Letty

Onze koffers staan ook klaar voor een trip van 7 uur en daarna de boot ben benieuwd ,
    Jullie goede vlucht xx
  3. Arnoek:
    28 december 2016
    Hele goeie vlucht lieverds!!!
  4. Petra Stad:
    28 december 2016
    Geweldig dit! Zo leuk om toch een beetje mee te reizen. Goede vlucht morgen en we kijken uit naar de verslagen.
  5. Angela Lemmens:
    28 december 2016
    Lieve Lettie en Mike spannend allemaal wens jullie een goede reis voor je het weet zitten jullie in HKG en dan naar Auckland...
    Jullie vieren en luiden als eerste van ons het nieuwjaar lekker met oliebollen!
    Wij kijken uit naar jullie verhalen van deze geweldige reis be safe liefs TH en A
  6. Margo:
    28 december 2016
    Heel veel plezier en goede reis gewenst!!
  7. Ruud en Lidi:
    28 december 2016
    Oh spannend joh! Heel veel plezier samen en ik ben nu al benieuwd naar jullie verslagen.
    Lidi
  8. Wilma Offerman:
    29 december 2016
    OH wat Heerlijk voor jullie en spannend ook allemaal... We zijn nu al benieuwd naar de verhalen die komen gaan. Heel veel reis plezier lieffies... XXX Frans Wilma Lennart
  9. Mathilda Schluter:
    29 december 2016
    Neee....gaan jullie oliebollen bakken in NZ? Uiteraard willen wij daarvan wel de foto's zien :)

Een hele goede reis: hopelijk zonder al teveel, dan wel geen vertragingen!
  10. Josee:
    30 december 2016
    Jullie zijn als het goed is nu in Hongkong, toch? Is de zak drop al op???
  11. Rob Rappa:
    30 december 2016
    jullie zijn al weg een paar (30))uur vliegen, het kan zijn dat jullie al geland zijn, geniet van de oliebollen want over een dag vieren jullie oud en nieuw. Het nieuwe jaar begint goed.
    Groeten van Angela en Rob
  12. Ellen:
    30 december 2016
    Wij terug uit Oostenrijk, jullie nu waarschijnlijk in Hong Kong.
    Nogmaals super veel plezier en een mooie jaarwisseling ergens op deze aardbol. Tot horens..... we blijven jullie volgen.
  13. Walter van Gerven:
    30 december 2016
    Ik wens jullie een heel goede reis naar down under.
    Denk aan de tekst van het lied van ' men at work' ; ' come from a land down under'
    Een lekker deuntje ! Ik zal met plezier jullie belevenissen volgen.

Walter