Haus am See

3 februari 2017 - Mount Gambier, Australië

Een van de uitdagingen die Lettie en Ik dagelijks hebben is het zoeken van een passende titel voor het verslag. Songteksten zijn er zat en we beschikken over een aanzienlijke muzikale kennis maar toch is het soms lastig een passende en pakkende titel te vinden. Veelal gebeurt er gedurende de dag wel iets waar we een thema aan kunnen verbinden. Dan duurt het vaak niet lang voordat we een aantal titels hebben verzameld. Vandaag is het lastig. Het is zo’n dag dat alles loopt zoals het loopt. Het weer is prachtig, heerlijk ontbeten, een wandeling gemaakt naar het dorp, een bommetje gemaakt in het zwembad, lekker zitten lezen. En nu na het avondeten zitten we nog na te genieten van een heerlijke dag maar geen titel gevonden. Stress!

Gisteren lieten we jullie al een paar foto’s zien van “The Blue Lake” en ook vandaag tijdens onze wandeling genoten we van het uitzicht hierop. Maar van wie is toch die villa dat daar zo mooi aan de oever ligt? Meer huizen zijn er niet. Ze hebben een aanlegsteiger maar geen boot. We mijmeren wat en zien onszelf er al zitten, mooi uitzicht en een privé meer aan je voeten. Na wat speurwerk komen we erachter dat het meer de watervoorziening van Mount Gambier verzorgt en er niet in gerecreëerd mag worden. De villa is een vestiging van de watervoorzieningsmaatschappij. Een minder romantische uitleg dan we hadden gehoopt.

Zo zie je maar weer, vakantie vieren is niet alleen rozengeur en maneschijn. Soms is het gewoon zwaar werk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ellen:
    Zullen we ruilen?
  2. Willy:
    3 februari 2017
    We zouden bijna medelijden met jullie krijgen , maar niet heus
  3. Josee:
    Gewoon "Perfect day" dus...xx
  4. Mathilda Schluter:
    3 februari 2017
    Of wat dacht je van "Holiday" ?